onsdag den 5. juni 2013

Mig og Bailey nyder en ekstra søndag

I dag har jeg været blandt de mange heldige dansker, som har fået fri pga. grundlovsdag. Er jeg den eneste som kun har tænkt dagen i dag som en ekstra søndag i ugen, hvor 'fars dag' var teamet? I hvert fald har jeg nydt dagen i dag sammen med familien .. og Bailey! Bailey er den sødeste forvoksede nullermand af en chihuahua. Bilder mig selv ind at hun er min, men på papirerne eges hun af min søster, så måtte desværre aflevere hende tilbage igen i dag.  SUK!

Dagen i billeder:

Bailey og jeg putter :D

Hov, Bailey faldt vidst i søvn i armen
Bailey er lige vågnet og siger "godmorgen"
Så er det tid til at blive luftet og nyde det skønne vejr

Vi kiggede forbi Sara.
Hendes katte troede ikke deres egne øjne!
 "Findes der hunde i den størrelse". 

Min overs skønne niece og jeg <3

Alberte vil også gå med Bailey

Så vi tog til bageren og fandt en kage til min far (:

Puha, alle de lange gåture tog helt pusten af Bailey

Ingen kommentarer:

Send en kommentar