søndag den 30. juni 2013

Roskilde Festival: dag 1

I dag var helt sikkert ikke den bedste starte på Roskilde!
Havde knap sovet 3 time før jeg skulle op igen, for at tage afsted.
Vi kom tidligt, så heldigvis fik vi en ret god plads.
Min roomie og jeg lagde hård ud fra start, for NU skulle der festes! 
I løbet af igår aftes bagte vi nogle kager med "oregano" i. Det er laaaaang tid siden jeg har prøvet sådan noget, så var påpasselig i starten. Men da jeg efter et godt stykke tid ikke kunne mærke noget, og kagerne smagte godt, gik jeg til den. Reagerede stadig ikk, i stedet fik jeg det VILDT dårlig. Så har desværre ikke fået taget så mange 'festival looks' billeder.
1) pga jeg sygdom
2) strømmen på ens mobil løber ret hurtig tør, når man hele tiden skal ringe eller skriver til folk, for at finde hinanden.
Hegnet blev væltet og vi fik en okay plads.
Har heldigvis fået det lidt bedre nu, og også været ude og sige hej til vennerne i nærområdet.
Men nu vil jeg gå i seng, så jeg kan blive rask til i morgen :)

Da vi lige er ankommet, og stadig har det godt.
Mine venners anlæg som skal spille til festen på tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar