søndag den 30. juni 2013

Roskilde festival'13: dag 2

Øv, øv! Roskilde er ikke helt lige så charmererende, når det er koldt og blæsende! Men humøret er højt og alle glade.
I nat var ultra koldt og alt luften i min luftmadras sivede så småt ud, så da jeg vågende var der intet luft tilbage.
Heldigvis kunne jeg få varmen da jeg stod op med en lun snegl og varm kakao.. Mums!


Fik heller ikke taget så mange 'Festival look' billeder i dag, eftersom jeg i bund og grund har lidt svært ved at tage kontakt til helt fremmede. Men må bare tage mig sammen, så I derude kan få set alle de cool piger med super seje outfits.
Men fik lov til at tage billeder af disse to


Og selvfølgelig er det blevet festet igennem!
Var blandt andet til Happyhour hos Camp rosé, hvor de dele gratis rosé ud og fester vildt igennem. Bare se her.






Er nu på vej hjem, da jeg har glemt nogle rigtige vigtige ting, som mit visakort, min uundværlige hovedpude og andre små ting. Øv bøv! Nu var solen ellers lige kommet frem og folks feststemning helt i top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar