torsdag den 20. juni 2013

Stjerneøreringe fra Chanti

Yes! Endelig! Idag landede mine nye stjerneøreringe, fra Chanti, i min postkasse. Aldrig har 2 dage varede så længe!
Jeg har været så heldig at få tilsendt disse vildt smukke øreringe fra Chanti.



Chanti er et online smykkeselskab, der sælger alt fra øreringe til ankelkæder, fra nogle af tidens hotteste smykkemærker, deriblandt Stina A, Dyrberg Kern, men har også deres egene super fede serie, hvor disse øreringe er fra.
Chanti har altid vildt gode tilbud hvor man kan spare op til 70%, deres sortiment er stort, se bare alle de stjerner og deres leveringstid kunne ikke være hurtigere. Så du kan sagtens nå at shoppe nogle skønne smykker til weekendens strabadser, med kort varsel. Disse øreringe skal i hvert fald, have deres debut i Københavns natteliv denne weekend, så jeg rigtig kan SHINE LIKE A STAR!
Jeg kan kun anbefale at tjekke deres side www.chanti.dkud og se deres store udvalg af fantastiske smykker, både til damer og herre!

Vil du også Shine like a STAR så vær med i Konkurrencen. Måske er du født under en heldig stjerne.


Læs også:

1 kommentar: