tirsdag den 25. juni 2013

The King Of Pop

Tænk der allerede er gået 4 år, siden en af verdens største stjerner ... nej vent, verdens største stjerne(!) gik bort. Husker stadig tid, sted, duften i rummet og chokket som gik igennem min krop, da jeg fik beskeden. Det var helt uvirkeligt og troede først det var en seriøs dårlig joke. Da det så gik op for mig at det var sandt, kunne jeg knap nok holde tårerne tilbage. Det var så urealistisk, at en mand som jeg havde set så meget op til, og  største drøm om at møde en dag, døde uden varsel.


This the type of song that make the angles cry.
Look up in the sky and i wonder why!
Why you had to go, go?
I know hope its better on the other side



Hvis jeg en dag får chancen for at møde hvem som helst, levende eller død, vil jeg til hver en tid ønske et møde med MJ.. og ellers må jeg krydse fingre for at gud og hans himmerige virkelig eksisterer så jeg kan få en chance til.


R.I.P. Micheal Jackson (1958-2009)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar