onsdag den 26. juni 2013

What to wear - ROSKILDE FESTIVAL HERE WE COME


Så er  årets sommerfestivaler så småt begyndt. Personligt skal jeg selv til Roskilde Festival for 3. år i træk. Glæder mig ekstremt meget! Håber dog på vejret bliver bedre end umiddelbart  lovet. For er der noget bedre end god festivalstemning i højt solskinsvejr og en kold cider i hånden?.. og ja cider! Bare fordi man er på festival behøver man jo ikke at lægge hele sin forfængelighed på hylden. Derfor har jeg i år også været med til at oprette "Camp FASHION". Så endelig har jeg en god grund til at være ordentlig ren, iføre mig pænt tøj, sminke og bibeholde min forfængelighed ;D Skal bo i et lilla tipitelt og have et opbevaringstelt , kun til tøj og sko. Campen kommer til at være ren og pæn, fyldt med glimmer, glitter og fashion billeder samt have en rød løber som indgang. Det kan kun bliver godt!
Hvis du skal på Roskilde så kom ned i C-området tirsdag kl.19, hvor vi holder FASHION NIGHT OUT. Mere indfor vil komme og præcist sted, men gå efter et flag hvor der står Camp Fashion på.



Det kommer også til at være første år hvor jeg er single. Ved ikke helt om jeg skal være glad for al den frihed det giver eller en smule skræmt over alt det L.O.R.T man kan komme til at lave i sin fuldhed. Måske ender jeg endda med at lave et fast blogindlæg, hele ugen der hedder "Dagens pinlige historie". Who knows 
:b



I hvert fald skal kufferten pakkes med en masse tøj! Derfor har jeg ledt efter nogle fede 'festivals look,' både til at give mig selv nogle retningslinjer og så du kan få noget inspiration.


Selvom vejret selvfølgelig bliver helt fantastisk, så husk et til flere par lange bukser!
Er du typen som ikke gider at bruge alt for meget plads i  tasken på tøj,
så tage i hvert fald et par sorte buskser med. Det kan sættes sammen med hvad som helst.
Husk for gudskyld en kjole,  til de lidt mere festlige dage :)
Selv vil jeg tage en kort sommerkjole med og mine sorte maxi dress.

Læderjakken et et must!

Go' for spejlsolbriller denne sæsons festivaler


Råt er godt!  - og specielt på roskilde festivalen.

Men et sødt summer look kan også være på sin plads.
Pas på det det ikke bliver for "classy"








Et helt hvidt outfit er måske ikke så praktisk, men fedt ser det ud!
Har fundet mine søsters gamle Metalilca t-shirts,
der i blandt også en cowboyvest hun selv  har lavet.
Den er super fed! Og skal helt sikkert bruges lørdagen når Metallica skal spille!



Er du typen som ikke kan styre din brændet,
og falder  i søvn tilfældige steder? Så  hop i denne
bliv-fuld-og-fald-om-sovepose ;D Super smart! 



Det bedste accessories du har er et ægte smil :) 

Regner stærkt med at lave et dagligt indlæg, med nogle af de fede outfits jeg ser rundt omkring på festivalen - og mon ikke de får selskab af lidt news fra det fede festival liv.

Ses vi?

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar