søndag den 14. juli 2013

En dag på Nørrebro

I fødselsdagsgave gav min roomie mig, som ekstra gave, en 'date i kbh'. 
Hun har igennem de sidste par år tilbragt meget tid på Nørrebro pga. skole, venner m.m,  og har længe gerne ville vise mig alle hendes ynglings steder, da jeg aldrig selv er kommet særlig meget i det område. 
Så i går udnyttede vi det skønne vejr, og tog på den længe ventede rundvisning. Hun havde på forhånd, valgt nogle gader, butikker samt caféer vi skulle kigge på, og til slut en tur i biografen  - selvfølgelig i Empire bio.
På vores lille tur igennem gaderne stødte vi selvfølgelig på nogle tøjbutikker, og selvom det egentlig ikke var planen at vi skulle på shoppe, da ingen os har penge i denne måned, kom min indre shopaholic frem.
Men har gjort mig nogle virkelig fede køb, så jeg er lige glad ;b

Inden vi har set os om bliver det koldt igen, og mangler nogle fede sweatre, så jeg kan holde varmen til efteråret. Så da jeg fandt denne her fra Just Female, på et outlet, var jeg hurtig solgt!

Sweater fra Just Female

Derudover var der også nogle stillede Nørrebro-piger som holdte loppemarked, hvor jeg fandt den fineste sorte jakke fra Mads Nørregård, til en sølle 50'er. Det kan man jo ikke sige nej til! Helt perfekt til et afslappet, men pænt look. Jakken ligner rigtig meget denne her. Min har bare også hætte.



Jakke fra Mads Nørregård


Sidst men ikke mindst, faldt jeg pladask for disse solbriller. Forelsker mig sjældent i solbriller, og slet ikke i nogle som klæder mig. Så da jeg forelskede mig i disse, ved et enkelt kig igennem vinduet, og de samtidig også klædte mig, var der ingen tvivl om at jeg bare måtte eje dem!  

Felix
Solbriller fra AJ Morgan


Vi sluttede af med at se "The Lone Ranger". En rigtig fed, men også virkelig mærkelig film!
Til jer der ikke allerede har set den endnu: DO IT!


Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar