mandag den 22. juli 2013

Fokus på afslapning og velvære.

Har haft den skønneste og mest afslappende weekend længe!  
Følte helt at jeg kom tilbage fra ferie, da jeg mødte ind på arbejdet i morges, i modsætning til sidste mandag hvor jeg bare var kvæstet og brugt.

Det startede i fredags, med at jeg var sammen med en veninde.  Som nævnt ved sidste indlæg, havde vi ikke set hinanden længe, så det var dejligt at få catch’ed up, i stille og rolige omgivelser.

Lørdag tog jeg på stranden med 3 veninder.  Det var super lækkert, mega varmt og vildt afslappende! 3 af os tog hjem til den ene af pigerne, og lavede lækker mad og hyggede på bedste tøse-stil, over vin, musik fra barndommen og sluttede af med tequila.. Puha det er en farlig drink! Det er sjovt som der altid sker uforudsigelige ting, når man drikker tequila - og denne gang var ikke en undtagelse!
 
Mig der prøver at puste vores badebold op, mens Linette er flad af grin.
 
Le og jeg der laver mad
 
Er normalt selv imod at oploade billeder af ens mad,
 men tænk nu hvis nogle af jer var interresseret xD
Har normalt altid været denne søde og lidt for fornuftige pige, men inden for det sidste års tid er min ’vilde ungdom’ kommet til mig. Jeg har åbenbart ikke kunne tåle både at blive single, efter en lang periode i forhold og flytte hjemmefra, fra en meget overbeskyttende far, samtidig.
For lysten til at gå i byen hver weekend, og gerne både (torsdag) fredag og lørdag, og få afprøvet alle de dumme ting, som at løbe nøgne rundt ude på vejen, er endelig også indtrådt hos mig. Bedre sent end aldrig!? ;b
Men vi havde en rigtig festlig aften kun os 3. Næste dag var ingen af os helt på toppen, så vi chillede bare på terrassen i det gode vejr, med vandmelon, chokolade kiks og kold saftevand– rigtig sommerhus hygge!
Så da jeg vendte snuden hjem ad, følte jeg helt at jeg havde været på en mini sommerhus tur, med alt det bedste som der nu høre til -  der i  blandt også ny og forfriskende energi :)
 

Læs også:

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar