mandag den 8. juli 2013

Last episode af Roskilde'13

Ja, min plan var egentlig at skrive et blogindlæg for hver dag, men eftersom nettet på Roskilde festival og min blog ikke ville samarbejde, besluttede jeg mig hurtigt for at lægge de resterende dage samme i et indlæg.
Er nu langt om længe kommet hjem, fået en lille lur på knap 9 timer og derved lidt frisker i hovedet. 




I onsdags valgte to af mine veninder og jeg at tage til Roskilde by, får at få noget lækkert mad og et forfriskende bad. Vi tog ud og spiste brunch på et super lækkert hotel, hvilke skulle vise sig at blive en ret så underholdende oplevelse.
Vi kom beskidte i vores snavsede Roskilde tøj, fedet hår og uden noget som helt make-up i ansigtet. Vi gik ind for at få et bord, tjeneren kommer venligt hen, sagde hej, og der gik det op for os hvor fint et hotel vi egentlig havde valgt at spise vores morgenmad på, og undrede os over  at der ikke var flere Roskilde-gæster, nu da de havde sådan et godt brunch tilbud.
Vi blev ført igennem deres fine restaurant, med meget velklædte herre som sad i ro og mag, drak deres kaffe, med en croissant og avis i hånden. For enden i det lokale var der en dør som førte til et andet lokale, hvor der sad nogle enkelte personer i "almindelig tøj" og sludrede over deres brunchtallerken. Men det blev vi også ført pænt igennem. For deres normale lokaler var nemlig for fine til sådan nogle snuskede festivalsgængere. Så aller bagerst havde de åbent ind til et knap så pænt lokale, uden billeder på væggene og papirsduge på bordene - Hvor vores mysteriet om hvor alle de andre Roskildegængere var henne, også blev opklaret. For i dette lokale, aller, aller bagerst i bygningen havde de nemlig anbragt alle med Roskilde armbånd på. Så der kunne vi rigtig sidde og være lugtene sammen.
Selv toilet fik vi ikke lov til at dele med de resterende kunder. Vi fik vores helt eget, halv slidte, med groft toiletpapir, som sikkert kun er brug under Roskilde festivalen. Men maden var super lækker og det var trods alt det vigtigste!



Under musikdagene fik jeg også hørt en masse super fede koncerter!
Har hørt:
- ELOQ
- Disclosure
- En smule af Savages, dog ikke med vilje og helt sikkert ikke noget jeg har behov for at se igen!
- Metallica, hvor jeg stod i pitten og headbangede til jeg troede mit hoved skulle flyve af.
- Marie Key
- Of monsters and men
- Sohn
- Maskinen
- Rihanna
- Linkoban
- James Blake
- Azealia Banks
- Orgi-E/klamfyr + venner
- Ville også rigtig gerne have set Angel Haze, men eftersom hun var lidt over en time forsinket, og hun i forvejen skulle have været på kl. 02:15, så kaldte min luftmadras desværre for meget på mig til sidst.
- En smule af kraftwerk, men mest pga. deres lys show, som var 3D, så det måtte jeg ikke gå glip af.
- Men årets bedste koncert , og nok også bedste nogensinde, var helt klart Miguel. Den mand forstår virkelig at lave et fedt sceneshow, hvor publikum også får lov til at være med. Har heller aldrig set en person, have så meget sex med sig selv, på en scene og med så meget tøj på! Men han gav den gas og det gjorde publikum helt sikkert også. Og det bedste var at jeg kun stod 2-3 meter fra scenen! :D


På trods af en dårlig start, med sygdom og dårlig vejr så har denne Roskilde Festival helt sikkert været den bedste af alle dem jeg har været på!



Mig og Sara
Unge fyre der synes Mosh-pit var passende til ELOQ!?
Sara der fjoller
Rihana Koncert
Rihanna koncert
Morten "Morfar" rocker til Rihanna
Lasse der synger Britney Spears sange

Jose og Sara er hardcore til Metallica

Jose og Sara under Metallica

Solcremekunst?
Mette fjoller med solcremen :b
Klodsmajor med glas... Glasmajor?
Morten og Mette
Morten chiller i campen, på ægte fashion.-style
Afslapning og camp-hygge når det er bedst

Camp Fashion tøserne hygger med Piña Coladas
Morten tog også med på tøsetur :)

Azealia Banks koncert

Miguel den lækkerbisken

Sara med 3D-briller til Kraftwerk koncert
Roskilde øde og forladt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar