tirsdag den 23. juli 2013

Let's cruise!

Aaah, jeg elsker mit liv for tiden! Arbejde om dagen og følelsen af sommerferie om aften.
Min sommerferieoplevelse i dag, var en mini cruise tur med min gode veninde Sara.
Vi begge længtes efter is, så vi kørte først en tur til Lydolphs Isbar i Hellerup, og derefter cruisede vi rundt og kiggede på lækre huse og biler på strandvejen.
Det er ubeskriveligt lækkert med en veninde, som kan få en i feriestemning, selv efter en 8-timers arbejdsdag!







Vi blev også enige om at jeg burde skifte navn, så mine initialer kom til at hedde V.I.P, og at jeg burde lave mig en profil på en datingside, eftersom jeg længe har haft denne skønne/tossede ide om at jeg burde få mig et point system, hvor fyren minimum skal have 10 point for at jeg vil date ham.

Systemet er ikke helt fast gjort endnu, men indtil videre lyder det:

Krav: Minimum 180cm høj!
Kan du spille på et instrument, 1 point
Er guitar en af dem, 1 ekstra plus point
Er du mere end almindelig god til guitar, ½ point
Har du en smuk sang stemme, 2 point
Har du en veltrænet krop, 1 point
Er du krebs, tvilling, vandmand eller vægt, 1 point
Bor du i KBH, 1 point
Har du en lækker bil, 2 point
Er du familie menneske, 1 point (det skal jo ikke blive alt for overfladisk ;b)
Er du 92'er eller yngre minus 1 point

Har du 1.mio eller derover på din konto, er alt overstående lige gyldigt!


Indtil videre er det stadig kun i ide-boksen, men synes selv det er en sjov ide og en god måde at skille fårene fra bukkene. Hvad synes du?


Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar