fredag den 19. juli 2013

Yay! summer timer

Yay! Det weekend, solen skinner, fik 30 min tidligere fri fra arbejde, da vi næsten ingen børn havde tilbage, og skal se en af mine gode barndomsveninder, som jeg ikke har set i aaalt for lang tid! Hvad mere kan man ønske sig?
Tror jeg vil tage på stranden i morgen eller søndag. Eller måske begge dage? Let's see what's happens :) 
Kan i hvert fald mærke det bliver en fantastisk weekend, som skal nydes i solen .. og med en masse is!


Til gengæld regner jeg også med at tage mine eyelash extensions af denne weekend. Det er noget der jeg gruer mig! Håber bare de er pænere end sidste gang jeg skulle have dem af!
Men den tid, den sorg. Nu skal solen og livet nydes for fulde drøn :D

1 kommentar:

  1. Hey :)

    Husk badehætte ( #bikinifarvematch ) dykkerbriller, snorkel og gummifødder ( #sammefarvesombadehætten ) når du skal på stranden. Det er #STILEN.


    (•_•)
    <) )╯all the single ladies
    / \

    (•_•)
    \( (> all the single ladies
    / \

    (•_•)
    <) )╯oh oh oh
    / \

    Ps. Held og lykke med at tage dine eyelash extensions af 8)

    SvarSlet