torsdag den 15. august 2013

CPHFW: We Will Rock Your Sexy Curves - Zizzi fashion show



I lørdags sluttede hele PEEPERS Denmark Copenhagen Fashion Week af, med en brag af en fest og modeshow afholdt af Zizzi.

Zizzi havde nemlig samlet 8 af tidens hotteste kurvede modeller, der hver havde 6 skift med alt fra jeans til fest kjoler. De 2 af modellerne - Denise Bidot og Ivory May -  er også med i PEEPERS Denmarks internationale kampagne Curvy Supermodels.

Hvor ville jeg ønske at flere modeshows var som Zizzi's!
Det var så skønt at se kvinder som elskede deres kroppe og var stolte af deres kurver.
Plus der var live band (The Blue Van), men det bedste var at modellerne var super glade og flirtede med tilskuerne, samt de to fyre som stod på scenen for at hjælper modellerne ned af trappen. 
Det var fedt at se et modeshow, hvor modellerne holdte en fest og fik publikum med, frem for den traditionelle catwalk tendens, hvor mimikken skal være jo sure desto bedre.
Undskyld mig, men det kan næppe tiltale nogle!? Så vil jeg personligt hellere se på glade, selvsikre modeller som virkelig viser de står inde for det brandt de går i.

Zizzi har virkelig oppet sig, igennem de sidste par år. Deres kommene kollektioner var også så fede!
Sad flere gange i løbet af showet, og ærgrede mig over at jeg ikke var større og med tanken; "Den kjole eller de bukser ville jeg  SÅ gerne hoppe i!"




Photo by: Zizzi
Photo by: Sissela











Så kan ikke forestille mig en bedre måde at afslutte denne sæsons fashion week på, end med  festligt modeshows, med lækre modeller i ført fedt tøj og gratis booze.


Læs også:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar