lørdag den 24. august 2013

Oh baby, you make my heart quake


Ved siden af fuldtidsarbejde, kedelige huslige pligter og planlægning af USA-tur, så prøver jeg også at få tid til at nyde livet.


Så i går var jeg til Fredagsrock i Tivoli og se Mads Langer. Han er nok den kunster jeg har set flest gange i løbet af dette år. Hvilket er lidt ironisk da jeg egentlig ikke er stor fan, eller sætter hans musik særlig tit på. Nu har jeg så været til en del koncerter og sidder altid tilbage med tanken "Hvorfor har du ikke stjålet mig hjerte endnu?". Musikmæssigt rammer det rigtig godt det jeg normalt hører, plus han er jo også en lille charmetrold. Måske fordi, min roomie ikke er så glad for ham personligt, og Sara kan slet ikke fordrage hans musik? Men det vil jeg fra dagsdato af, skide på og så går i Mads Langer-mood alligevel. For i går ramte han noget! Om det var hans dybe tekster, små søde krøller, eller hans charmerende smilehuller ved jeg ikke, men i hvert fald sidder jeg nu for første gang og hører den ene sang efter den anden og bliver lidt små forelsket i hans stemme.







Publikum droppede lighteren og benyttede sig af deres mobiler i stedet






Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar