søndag den 4. august 2013

What to wear _ Fashion week

Fashion week er lige om hjørnet og har jeg har kun 3 sæt på plads.. Stress! stress! stress!
Og har ingen penge til at shoppe for denne måned, så må kun bruge ting jeg allerede har i mit walk-in closet, så det blive lidt af en udfordring. Men tænker jeg nok har det lettere end Anna, som har trænet så meget at hendes tøj er blevet for småt. Læs om hendes udfordring til Fashion her
Glæder mig også til at skulle til Zizzi-fest på lørdag, Miss Cherry Lips, skrev forleden om deres nye kampagne 'Sexy Is Curvy''. Hvis du ikke har været et smut forbi siden, do it now! Hvis de ikke viser at kvindelig former er sexede, så ved jeg ikke hvad der gør!

Der kom vidst lige et lille sidespring..
Men som jeg bruger meget af min tid på, har jeg været ude og få inspiration ude i byen og ikke mindst ved hjælp af nettet. Det har hjulpet mig, håber det også kan hjælpe dig :)


Har helt måtte købe dette sæt.
 Dejligst klassisk og kan bruges både til hverdag og fest


Er også vild med de mønstrede sæt.
Hvis jeg vidste hvor det var fra, havde jeg købt det på stedet!
Gad virkelig godt at have et helt hvidt sæt på!
Men kender mig selv, inden jeg overhovedet ville være kommet ud af døren,
ville der være en plet på. Hatten af for dem der kan!
Hvid trøje og en pæn sort blazer, er altid pænt. 



Skal helt sikkert have min læder shorts på en af dagene!
Det kunne være fedt at finde en vild jakke/trøje til, ligesom hende på billedet.
.. Eller må jeg hive den sorte blazer frem 
... Eller min mega fede (hvis jeg selv skal sige det) gå 'fashion' sweater.
Uhh.. vi er vidst ude i et luksus problem her.


Bliver nød til at købe en blå blazer!
Udover at være klassisk, skal jeg også være super swag en af dagende!
Outfit'et er parat, nu glæder jeg mig bare til at vise københavn og jer det ;)

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar