torsdag den 5. september 2013

Cherry in the air

Først og fremmest vil jeg gerne beklage den lange vente tide, der her været i mellem de seneste oplæg.
Hvor ville jeg ønske at der var mere end 24 timer på et døgn! Har stresset rundt den seneste tid, på grund af en masse praktiske ting, som der har skulle ordens, inden jeg om en uge, tager til USA. F*#k hvor jeg glæder mig!!

Er begyndt på en liste, med alle de ting jeg skal købe mens jeg er derover. Deriblandt Escadas nyeste duft 'Cherry in the air'. Bruger normalt altid Hugo Boss 'Orange', men 'Cherry in the air' giver den virkelig konkurrence til stegen. Den er så sød, uden at blive vammel og dejlig sommerlig. Kan slet ikke vente med at få fingrene i den, så jeg kan få min nye signaturduft. Vente tiden er begyndt at føles virkelig lang, men udsigten til at kunne få den til halv pris opvejer det lidt.




Glæd jer! Senere på ugen vil der komme et nyt indlæg om efterårets musthavs og de ting jeg helt sikkert vil invester i, mens jeg er i USA.  

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar