lørdag den 7. september 2013

Shoppingliste til USA

Sorte bukser med hvid stribe:
Fordi de stadig er super fede!

Boy cap:
For at fuldfører min mere street-stylemangler jeg en cap.
Har flere gange set Rihanna med en 'Boy Cap
så er fristet til at købe netop den. 

'Den lille hvide':
Den lille hvide er næsten lige så udbredt som den lille sorte, 
også er den dejlig (sensommerlig).
Helt perfekt til de varme dage i Florida og Californien


Grå sneakers:
Har ikke besluttet hvilket mærke.
For har været super glade for mine New Balance,
men Nike har bestemt også lavet nogle fede.

Generelt mangler jeg et par et helt klassiske sorte stiletter.
 Men hvis der er noget det ville pryde min garderobe ekstraordinær meget, 
ville det være et par sorte stiletter med guld hæl
Louis Vuttion på strøget har de flotteste, 
men bliver nok desværre nød til at finde nogle mere budget venlige.

Mine nuværende læderboots er meget rocket, 
så skal finde nogle nogle mere fine overgangs læderboots.

Den lyse strik
er noget der kommer til at præge modebilledet her til efteråret og 
helt sikkert en tendens jeg vil hoppe med på!
Hvem kunne ikke tænke sig at lyse op i mørket med en oversize strik,
som kan putte om dig, når det bliver koldt i Danmark?

Farverig oversize jakke:
Til de mere kolde dage, 
drømmer jeg om at gå rundt i en lækker oversize jakke 
- og gerne en med knald på farven.

Som altid er Andy, 110% med på moden!
Statement top, lædernederdel og høje støvler. 
Personligt vil kun gå efter lædernederdelen
 og flere toppe med print på, dette efterår.

.. og sidst men ikke mindst mine  nye signatur duft

Læs også:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar