lørdag den 12. oktober 2013

Little miss sunshine (Florida)

Siden sidst er jeg rykket stat. Så er nu i det varme, og helt fantastiske Florida.
Har virkelig set frem til denne del af turen, da jeg altid har haft en mavefornemelse af, at Florida og jeg var soulmates. Har nu været her i lidt over 2 dage og er allerede helt forelsket! Her er super varmt, masser af lækre strande og ikke mindst fyldt med mit ynglings plante - PALMEN! Der er palmer over alt og så eksotisk. Ja, som sagt helt fantastisk!
Har på ingen måde lyst til, nogensinde, at rejse tilbage til Danmark igen. Her kan jeg bade på de flotteste stande, med klart vand og bølger, midt i oktober! Hell yeah! Jeg har badet i midt oktober, i vand der var varme end der nogensinde har været i Danmark ... og så Delfiner lidt længere ude i mens.
Varme grader, palmer og delfiner. What can I do? 

Billeder fra mine sidste par dage, i Florida.

Læs også:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar