søndag den 5. januar 2014

2013 - Året der gik

2013 var virkelig et begivenrigt år for mig, med nye udfordringer og ikke mindst spektakulære oplevelser. 


I marts, var jeg for første gang i London.



Som I fleste nok ved, fik jeg den store mulighed at blive en del af PEEPERS Denmark, som jeg ser frem til at kæmpe endnu mere for i 2014.



Blev også en heldig moster for anden gang, til den dejligste lille dreng.



I sommers gik en af mine største drømme i opfyldelse - at være med til CPHFW
Var til en masse arrangementer og inde og se shows, og selvom man man til sidste ikke kunne hænge sammen af træthed, var det, det hele værd!



Kan heller ikke komme uden om at jeg er en stor musik-pige, som elsker at gå til koncerter - og 2013 har uden tvivl været året med de største musikoplevelser  for mig. Har som altid været til mange koncerter, men her for du top 3. 

Miguels koncert på Roskilde Festivalen, var den vildeste koncert jeg nogensinde har været til!

Mod alle odds, fik jeg også sneget mig ind til Kim Cesarion, under Fashion Week, som i følge mig, uden tvivl har lavet årets hit "undressed'. 

Men den største musikoplevesle må jeg give til Jesse McCartney. Har været kæmpe fan siden jeg var 14. Tapesrede hele mit ungdoms værelse til, med plakater af ham og kan alle hans sange. Havde opgivet alt håb for nogensinde at se ham, eftersom han har holdt pause fra musikken og aldrig har holdt en koncert i Europa. 
Men så urealistisk heldig, som jeg har været dette år, så udgav han en ny single mens jeg var i USA, og optrådte gratis til et julearrangement, mens jeg var i LA.



Hvilke fører til den sidste og største oplevelse jeg fik dette år. 3 måneders rundrejse i USA.
Denne tur var det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet! Har oplevet og lært så meget at jeg kunne skrive en hel bog om ..  men det skal jeg nok lade hver med. I stedet kan I få lov til at se nogle af billederne derfra.

New York
Madam Tussauds
New York
Maine
Canada
Phillidelphia
Alantic City
Florida
Disneyland, Orlando, Florida
Orlando, Florida
Florida
Miami, Florida
Everglads, Florida
Key West, Florida
Houston, Texas
Grand Canyon,  Arizona
San Diego, Californien
Halloween, San Diego, Californien
Sea World, San Diego, Californian
Hollywood, LA, Califonien
Thor Præmier, Hollywood, Califonien.
LA, Califonien.
'The daily show med Jay Lenno, LA, Califonien
Hollywood, LA, Califonien
Porten til Neverland (Micheal Jackson), Santa Barbara, Califonien

San Fransico, Califonien.
San Fransico, Califonien.
Alabama
New York

Så ja, kan bestemt ikke klage over dette fantatiske år. Nu kan jeg kun ønske, at få et ligeså godt 2014 :)


Læs også:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar