mandag den 3. februar 2014

Mandags godter - Zakaria Khiare

Grundet en større efterspørgsel har jeg valgt at genoptage "mandags godter".
Så fra nu af, vil jeg gøre mit for at din mandag morgen bliver lidt bedre, med nogle søde fyre på bloggen.

Copenhagen Fashion Week er lige aflsuttet, og derfor synes jeg i skal få en lille smagsprøve af en af mine ynglings, blandt de danske mandlige modeller.
Hans navn er Zakaria Khiare. Første gang jeg lagde mærke til ham var ved CPHFW SS14, hvor han stod model til David Andersens' presse event. Senere hen så jeh man så til en masse andre show, bl.a Asger Juel Larsen.

zakaria_010.jpg
Billeder fra Unique Models/

david-andersen2044-1600px.jpg
Billede fra Unique Models




Privat billeder
Billede fra Tumblr
Billede fra Tumblr

Læs også:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar