tirsdag den 9. juli 2013

JorgObé - Refeshing scrube mask


Refreshing Scrub Mask 100 g

Som I derude nok har opfanget, er jeg lige kommet hjem fra den fedeste Roskilde festival!
Efter sådan en uge i beskidte omgivelser, er der intet bedre end et langt varmt bad og følelsen af at blive ren igen fra top til tå. 
Derfor var jeg virkelig glad, da jeg i går kom hjem til min nye JorgObé maske. Har nemlig lige fået deres 'refreshing scrub mask'. Hvilke er et helt perfekt produkt! Specielt når man ikke har renset ens hud ordentligt igennem i over en uge.
Denne maske er nemlig både en rensemaske og en skrubbecreme i ét og samme produkt. Masken indeholder disse små fine peelingkorn, som nænsomt fjerne urenheder fra ansigtet, renser ens pore i dybden og efterlader huden ren, blød og med en dejlig opfriskende følelse.

Masken er super let at bruge. Jeg rensede blot min hud med min sædvanlige renselotion, og derefter smurte masken på med cirkulere bevægelser, så de små korn kunne peelle min huden ren og blød. Derefter lod jeg den side i 10-15 minutter, vaskede masken af og boom så havde jeg det dejligste bløde og reneste ansigt igen. JorgObé anbefaler at man benytter sig af den 2-3 gange om ugen, så man behøver kun at huske den, når man lige har ekstra tid inden man skal i seng. 
Det er helt sikkert en maske jeg vil tilføje i min faste renserutine!

Husk også lige at læs Annas oplevelse med hendes nye JorgObé maske. Hun har nemlig været så heldig at få den meget omtalende Peel Off Mask.

Sponsoreret indlæg

Læs også:

Last episode af roskilde'13

Ingen kommentarer:

Send en kommentar